image-removebg-preview-1-pazheqlic1topnh7c68rlkhukb6oyuwbmfcp74fty4-pebul86yaciphms235dnoeivfg7fmp7dvgjmdfutss-pecjunzgorh0jjrolrc1mer2bbp606m38rgx29f7mk

לתיאום פגישה 054-6613917

הקמת אקווריום

אקווריום זהו מוצר אשר יכול להתאים לכל אחד, ניתן למקם אותו בכל חלל שרק תרצו. אך, ראשית יש להבין כי אקווריום זהו מיכל חי לכל דבר וענין. כלומר, אקווריום הוא מערכת טבע שיש להתחשב בדרישותיה ומגבלותיה הנדרשות על מנת שתתקים בצורה הטובה ביותר. לאור הטכנולוגיה המתקדמת כיום, השמיים הם הגבול אך עדיין יש דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שיחשוף בפניכם את כל ההיבטים של בניית אקווריום.

אז בואו נתחיל…

  1. בחירת סוג האקווריום – יש לבחור את סוג האקווריום שאנו רוצים לגדל (אקווריום מים מלוחים, אקווריום מים מתוקים, אקווריום צמחיה) וכמובן המיקום בו יהיה האקווריום ואת גודלו הרצוי. בבחירת סוג האקווריום יש לבחון עלויות מאחר ויש טווח מאוד גדול במחירים, ואת דרישות הטיפול באקווריום. כמו כן, בבחירת המיקום יש להקפיד שאין תאורת יום קבועה היכולה לפגוע בניקיון האקווריום.
  2. בחירת צבע האקווריום- כעת נבחר את צבע העץ הרצוי לנו והמתאים לחלל בו נעמיד את האקווריום.שימו לב כי יש חשיבות לעבוד עם עץ MDF או עץ מלא מאחר ואלו הם עצים עמידים למים שלא יתנפחו לאורך השנים. לגבי הצביעה מומלץ לצבוע את האקווריום בצבע אפוקסי (צביעה בתנור) מאחר וצביעה מסוג זה היא היפה ביותר והאיכותית ביותר.
  3. הזמנת האקווריום והתקנתו – לאחר שבחרנו סוג, גודל ואת צבעו של העץ המחפה את האקווריום, נפנה לבעל מקצוע ונבצע הזמנה של האקווריום, ונתאם יום התקנה. זה הזמן לשאול את כל השאלות!
  4. עיצוב האקווריום- השלב הראשון בהתקנת האקווריום הינו הקמה וחיבור של כל המערכות הנדרשות ( חמצן, פילטרציה, חימום, מערכת חשמל) לאחר מכן ניגש לשלב הדקורטיבי, עיצוב האקווריום. ניתן לעצב את האקווריום במגוון דקורציות כגון גזעים, דמוי שורשים, צמחיה, מסלעה, מפלי חול ועוד…כאן השמים הם הגבול! גם כאן איש המקצוע מומחה בעיצוב אקווריומים ויתן לכם את המראה בו אתם חושקים. לאחר שנמקם את החול והדקורציה נבצע מילוי מים.
  5. מילוי מים ובדיקת מערכות- בסיום מילוי המים נעשה בדיקה באקווריום כי כל המערכות אכן פועלות ומבצעות את תפקידן. יש חשיבות רבה לתפקוד תקין של המערכות מאחר וכל האקווריום תלוי בהם. מומלץ לבצע התקנה אצל איש מקצוע אשר מבין במערכות אלו ויתן לכם את המענה האולטימטיבי. בסיום מילוי המים נוסיף למים תוספים ובקטריות להרצה ראשונית של האקוורים.
  6. חיבור מערכת התאורה לאקווריום- בחירת תאורה גם היא נושא חשוב, ישנם סוגים שונים של תאורה ויש להקפיד כי התאורה לאקווריום שבחרנו היא הנכונה והמתאימה ביותר. יש מגוון תאורות המחזקות את צבעי הדגים, חסכוניות בחשמל ואינן גורמות לירקת באקווריום. כמובן איש מקצוע יתאים לכם את התאורה הנכונה.
  7. אכלוס דגים- אכלוס דגים מומלץ לאחר 15 ימים כאשר המערכת תתאזן מבחינת טמפרטורה וערכים במים. יש להקפיד על המלצה זו על מנת למנוע מוות של הדגים. שימו לב כאשר קונים דגים בחנות יש להקפיד כי הדגים לא חולים. יש להקפיד על בחירת משפחות דגים אשר מתאימות לאקווריום שלכם ומתאימות לחיות זו עם זו.

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין

נכתב על ידי אורן בן שמשון

 

מתעניינים באקווריום בעיצוב אישי?

בשביל זה אנחנו פה (:

לשיחת ייעוץ בחינם השאירו פרטים

Call Now Button