image-removebg-preview-1-pazheqlic1topnh7c68rlkhukb6oyuwbmfcp74fty4-pebul86yaciphms235dnoeivfg7fmp7dvgjmdfutss-pecjunzgorh0jjrolrc1mer2bbp606m38rgx29f7mk

לתיאום פגישה 054-6613917

אקווריום בהתאמה אישית

אנו בחברת "אקווה מלח" מתמחים בבניית אקווריום בהתאמה אישית ומאפשרים לך להכניס את הטבע לתוך חלל הפנים. אנו נבנה את האקווריום בהתאם לשאיפותיך, לתקציבך ולמאפייני החלל שבו האקווריום יוצב ,ונשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר כדי לספק לך את התוצאה שתשקף את החזון שלך במדויק.

אקווריום מים מתוקים בפנטהאוז

כיצד מבצעים התאמה אישית של אקווריום?

התפקיד שלנו הוא להתאים את האקווריום לחלל ולצרכים שלך. אנו משתמשים במערכת פילטרציה ביולוגית שכמעט אינה דורשת טיפול, ומשלבים את האקווריום על כל סגנונות הקיר והעיצוב. יתרה מזאת, האקווריום החדש שלך יהפוך במהרה לרהיט מעוצב לשדרוג החלל.

מקפידים על הפרטים הקטנים ביותר

כל מוצר של חברת "אקווה מלח" עומד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. האקווריום שנבנה עבורך מיוצר מחומרי הגלם הטובים בשוק וגם מוצרי החשמל שלנו יסירו כל דאגה מלבך. ביכולתנו להעמיד לרשותך מבחר סגנונות עיצוב שונים – כמו גם עיצובי עץ מלא קלאסיים ויוקרתיים שעוברים צביעה בתנור.

אקווריום בהתאמה אישית וקל לתחזוקה

האקווריום שנבנה עבורך לא דורש טיפול יוצא דופן והוא קל לתחזוקה. אנו נסביר לך בדיוק מה לעשות כדי לשמור עליו, נעניק לך יחס אישי ונאפשר לך ליהנות מחוויית עיצוב חדשה ברמה שלא הכרת. יש לנו ניסיון משמעותי בבניית אקווריומים בהתאמה אישית – ואנו מתמחים גם בבניית בריכות נוי ומפלים, כך שנשמח להעניק לך מעטפת פתרונות מלאה.

אקווריום פלזמה מותאם אישית

מציבים דגש על בריאות הנפש

אקווריום בהתאמה אישית משפיע לטובה על בריאות הנפש שלך ומומלץ לחללים סגורים. המומחים של חברת אקווה מלח כבר בנו אקווריומים גדולים במגוון בתי חולים ברחבי הארץ, לרבות בתי חולים לחולי נפש, ועם הזמן למדנו מה לעשות בשביל להפיק את מלוא התועלת מכל מרחב פנוי.

איך זה עובד ?

  1. נציגינו יגיעו כדי לאסוף מידות 
  2. נבחר יחד אתך את האקווריום המושלם
  3. נתאם לוח זמנים לביצוע העבודה

כמו כן, אנו מאפשרים לך לגלות מעורבות בכל שלבי בניית האקווריום ולבחור גודל, צבע, חיפויים ועוד, תוך ליווי רצוף וצמוד מטעמנו בעת קבלת ההחלטות. בניית אקווריום בהתאמה אישית היא הדרך הטובה ביותר להוסיף עיצוב מרשים לחלל הפנים של המשרד או הדירה וכדאי לך לנסות אותנו.

תמיד חלמת על אקווריום בבית או במשרד אבל אין לך מקום פנוי?
כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון או דרך הטופס באתר.
המומחים שלנו ישמחו לבנות עבורך אקווריום בהתאמה אישית ולהציע לך תמורה מלאה להשקעה.

מתעניינים באקווריום בעיצוב אישי?

בשביל זה אנחנו פה (:

לשיחת ייעוץ בחינם השאירו פרטים

Call Now Button