image-removebg-preview-1-pazheqlic1topnh7c68rlkhukb6oyuwbmfcp74fty4-pebul86yaciphms235dnoeivfg7fmp7dvgjmdfutss-pecjunzgorh0jjrolrc1mer2bbp606m38rgx29f7mk

לתיאום פגישה 054-6613917

אקווריום מים מלוחים

שימוש במים מלוחים מאפשר לגדל באקווריומים אלמוגים ודגים מיוחדים. במקביל, המים המלוחים מעניקים ערך מוסף לעיצוב הדקורטיבי של חלל הפנים – ולא חשוב פחות מכך – מים מלוחים מתכתבים עם המאפיינים האמתיים של הטבע. בעזרת אקווריום המיועד למים מלוחים אפשר לגדל גם באמצע הסלון, במשרד או בחללי כניסה למוסדות יוקרתיים שלל דגי מים מלוחים, אשר נחשבים לצבעוניים וליפים ביותר בעולם.

במקביל, האקווריום מגשים חלום גם לאנשים שאוהבים לטפל בדגים שלהם באופן עצמאי והוא מעניק הצצה אקסקלוסיבית לעולם שמתחת למים המלוחים.

התאמת האקווריום לאופי החלל

אחד היתרונות הגדולים של אקווריום מים מלוחים בא לידי ביטוי באופן שבו מתאימים אותו לחלל הקיים. למעשה, ניתן להתאים את הגודל, המבנה והצורה של האקווריום לכל חלל סגור בצורה יחסית פשוטה. נוסף על כך, הטכניקה גם מאפשרת התאמה מדויקת של האקווריום למרחב שבו הוא יוצב, כמו גם למסגרת התקציב.

השפעת האקווריום על הנפש והבריאות

אנשים בכל גיל מתחברים לאקווריום והוא מושך אליו תשומת לב ונוכחות בחלל הפנים הדקורטיבי. לכן, אין זה פלא כי אקווריום מים מלוחים מוכיח את עצמו כאלמנט מרכזי שמשפיע לטובה על הנפש והבריאות של גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. כתוצאה מכך, אקווריומים כאלה משולבים כבר היום בבתי חולים, במוסדות דיור מוגן ובבתי אבות. הצפייה בדגי המים המלוחים שנמצאים בתוך האקווריומים מסוגלת להשקיט ולהרגיע את הצופים – ולא מעט אנשי מקצוע ורופאים ממליצים על פעילות זו כחלק מתהליכי תרפיה שונים.

אקווריום מים מלוחים אקווריום מים מלוחים בבית פרטי

 

אקווריום מים מלוחים בהתאמה אישית

עד לפני מספר שנים, יכלו רק בעלי הון להשיג את היתרונות הנלווים לגידול דגי מים מלוחים בתוך אקווריום איכותי. מנגד, כיום מדובר על חלק בלתי נפרד מתחום עיצוב הפנים, התואם את הצרכים ואת השאיפות של אנשים פרטיים ובעלי משרדים בכל רחבי הארץ. כמו כן, כדאי לדעת כי האקווריום לא תלוי בתנאי מזג אוויר וניתן למקם את האקווריום בהתאמה אישית לסגנון העיצוב המועדף עליך.

הגיע הזמן לקפוץ למים

המומחים של אקווה מלח ישמחו לעזור לך להגשים חלום ישן ולגדל דגי מים מלוחים בכל מקום לבחירתך. אנו היחידים בארץ עם ניסיון משמעותי בהקמת אקווריומים בבתי חולים, בקליניקות פרטיות ועוד. כל שנותר לך הוא ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס שבאתר או לחייג 02-3750003 כעת – ונבנה עבורך אקווריום מים מלוחים שעונה על השאיפות שלך במדויק.

גלריית אקווריום מים מלוחים >>

 

מתעניינים באקווריום בעיצוב אישי?

בשביל זה אנחנו פה (:

לשיחת ייעוץ בחינם השאירו פרטים

Call Now Button