image-removebg-preview-1-pazheqlic1topnh7c68rlkhukb6oyuwbmfcp74fty4-pebul86yaciphms235dnoeivfg7fmp7dvgjmdfutss-pecjunzgorh0jjrolrc1mer2bbp606m38rgx29f7mk

לתיאום פגישה 054-6613917

אקווריום פלזמה

אקווריום פלזמה הינו המילה האחרונה בעיצוב הבית! מי שתר אחר רהיטים מודרנים ומלאי ענין ושפע אקווריום פלזמה הוא הרעיון האידיאלי.

אחד היתרונות הגדולים שלו הוא הגמישות באופציות המיקום שלו. ניתן לתלות את האקווריום בכל קיר אשר תחפצו. ולכן אקווריום זה מתאים לכל חלל.

יתרון בולט נוסף הוא מינימום הטיפול שאקווריום פלזמה דורש. לאחר תכנון רב של החברה לדגם המשופר ביותר והייחודי של אקווריום זה הלקוח אינו נדרש לטפל באקווריום למעט פעם בכמה חודשים אפילו חצי שנה. וגם אז הניקיון הוא מאוד קליל ופשוט ולוקח בדיוק 15 דקות.

אז מה זה בכלל אקווריום פלזמה?

האקווריום נתלה על סטנד ברזל אשר קודחים אותו לקיר. צורת התליה שלו היא כזאת המאפשרת מקסימום בטיחות ומקסימום  גודל אפשרי לבניה. העץ אשר מחפה את האקווריום הוא עץ נגד מים בצביעה בתנור ברמת גימור גבוה מאוד הנעשה על ידי הנגרים של החברה.

את האקווריום תוכלו להזמין כמעט בכל גודל וצבע שתרצו. לרוב הגודל המקובל והמומלץ לאקווריום פלזמה הוא עומק 24 ס"מ,  גובה עד 70 ס"מ ורוחב עד 360 ס"מ. וזאת מכמה סיבות העיקרית היא בטיחות והשניה היא גודלי הזכוכית הקיימים בשוק ותנאי הטבע. האקווריום נבנה לפי דרישת הלקוח ובהתאמה למרחב הקיים. תוכלו לבחור צבע וסגנון דקורציה לפי טעמכם.

אקווריום פלזמה הוא הפיתרון האולטימטיבי לעיצוב החלל שתרצו. אקווריום הפלזמה  למראה יוקרתי לחדרי תצוגה, מרפאות, סלונים, בתי מלון, חדר ישיבות, גני אירועים ועוד.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין

נכתב על ידי אורן בן שמשון

מתעניינים באקווריום בעיצוב אישי?

בשביל זה אנחנו פה (:

לשיחת ייעוץ בחינם השאירו פרטים

Call Now Button